VIDEO

(VIDEO) Kanak-Kanak Ini Menangis Apabila Melihat Bantal Busuk Kesayangan Dalam Mesin Basuh

Nasib baik admin tak dididik untuk ada bantal busuk sejak kecil lagi. Kalau tak, pasti meradang macam budak ni jugak.

Ada sesiapa yang mahu mengaku sekiranya masih memiliki bantal busuk yang sentiasa menjadi teman tidur sejak kecil? Ada yang tidak mampu melelapkan mata tanpa bantal busuk masing-masing sehingga mencuci bantal itu pun boleh menyebabkan anda berang kerana ianya akan menghilangkan aroma semerbak pada bantal kesayangan anda.

Menyedihkan, ibu ini memutuskan bahawa aspek kebersihan merupakan satu perkara yang penting namun tindakannya bakal membuatkan si anak ‘tidak keruan’…

Kanak-kanak ini menangis apabila melihat bantal busuk kesayangannya berada di dalam mesin basuh, mungkin dia ingat bantal dia tengah lmas.

Berdasarkan reaksi si anak, dapat dilihat betapa terkejutnya dia apabila mendapati selimut tersebut sedang berputar-putar di dalam mesin basuh. Kanak-kanak itu menangis sekuat hati sambil menunjukkan ke arah selimut berkenaan.

Si ibu terus mencapai telefonnya dan merakamkan peristiwa itu. Kasihan…

Kanak-kanak ini menangis apabila melihat bantal busuk kesayangannya berada di dalam mesin basuh, mungkin dia ingat bantal dia tengah lmas.

Sesiapa yang masih menyimpan bantal busuk pasti memahami keperitan dan perasaan ‘dikhianati’ oleh ibu sendiri yang perlu ditanggung oleh anak kecil ini.

Semoga kanak-kanak ini sudah melupakan kejadian itu dan mungkin bau bantalnya sudah kembali ‘harum’ seperti sediakala.

Sumber: yeji_0102/Instagram via era baru.

Antara komen netzen.

Syi Daniel Darwish – Ank sy dh 4thun x tkar2.. Kedekut plak tu. Basuh sarung pn x keluar dh bintik2 itam tu.. Geram ase nk tkar x bg.. Kemana bw je bntal tu x tgl.

Aida Afrina .- Mmng x boleh basuh agaknye.trus moody.same la dgn ank sy.walupn dh 16 thn x lekang dr bntal busuk.bngun tidur sblm tdur msti cium bntal busuk dulu.nak pg sekolah pn cium lg.mmng geli hati nengoknye.

Shikin Omar – Scara psychology, anak kecil ni bkn takut hilang bau, tp dia takut akan mcederakan barangan kesayangan dia.. Tambah2 teddy bear, dia bimbang lemas dan mati.. Dia anggap Ted’s ni bff dia.. Cuba bljr blk psychology kanak2.

Synia – Ha3..mcm bantal busuk sy kna cuci..pelik mesin basuh hitam btul..ingatkn cuci kain lap..rupanya bntal busuk sy…huhu kecewa giler hilang bau n kaler jd cerah..😂😂#mymombasuh.

Yusnita Yusman – Anak saya basuh boleh je.. Tapi bila dia nampak bersih asikk cium2 je… Memang lah aroma wangi dia rasa hilang… Tapi dia tak nak tukar tu je dh 2thn 7bln coba bayangkan.. Gambar corakpun dh hilang dh sering jahit sebab koyak.

Aisyah Sinaga – Supa ank akk ada kain busuk, bau dia ALLAH je yg tau, jijik pun ada akk tengok dgn hitam, bau, lembik semualah, akk ambik basuh buh Downy sampai ke loni sakit hati dgn momy dia hahhahahahha.

Noor Azah – sama anak saya ….bantal kuar je dia amk x sempat kering..kadang saya sidai dia amk juga siap bawa kerusi panjat…tahla apa aura bantal tu..tp nak mcmana mama papa dia sendiri ada bantal busuk masing2😂.

Nurul Akmal Ismail – Adik sy klau bsuh bntal bsuk dia lg dia ska lg dua cium sbb dia ckp wangi…kalu busuk jer bantal tu dia sendri g cmpak dlm mesin…skrg drjah 5 msih ade lg bntal busuk dia dari umo 2 thn.

Sumber : detikberita

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker